29 Şubat 2016 Pazartesi

Rosense Gül Suyu


Hepinize merhaba arkadaşlar,
Bugün sizlere yaklaşık 2 haftadır kullandığım bir üründen bahsetmek istiyorum.Meşhur gül suyu.
Marketlerde,watsons,gratis gibi mağazalarda da bulabilirsiniz.12 TL civarı bir fiyatı var.

Ben akşamları yüz temizleme jelimle yüzümü yıkadıktan sonra alnım ağırlıklı olmak üzere(yağlı olduğu için) yüzümün her yerine sürüyorum fakat benim gibi karma bir cildiniz varsa(yanaklarım kuru,alnım yağlı) ve uygulama sıklığını,miktarını ayarlayamazsanız ciltte bir kuruluk(yanaklarda) yapıyor.Yani her şeyin olduğu gibi bununda fazlası zarar.

* Temizleme jelinden sonra bir miktar uygulayıp 10-15 dk beklediğimde cildimin daha canlı durduğunu fark ettim.(Ardından hemen nemlendiricimi uyguluyorum)
* Alnımdaki yağlanmayı biraz daha azalttığını (tabiki kalıcı,mucizevi olarak değil) düşünüyorum.
* Temizleme jelimle yıkadıktan sonra zaten cildimde makyaj kalıntısı vs. kalmadığı için temizlemesi konusunda yorum yapamıycam.
* İlk aldığımda kokusu çok ekşi ve rahatsız edici gelmişti ama sanırım alıştım artık kokusunu pek hissetmiyorum.Hatta ekşi kokmasının iyi olduğunu bunun doğal olduğunu gösterdiği gibi bir yorum okumuştum ne kadar doğrudur bilinmez.

Fazla ve sık sürdüğümde yanaklarım ve burun kenarımda kuruluk yaptığı için temkinli davranıp alnım dışında pek sürmemeye ya da çok az sürmeye çalışıyorum.Olmazsa olmazlığı yok benim için,belki başka ciltlerde daha etkili bir sonuç verebilir.

Siz ne düşünüyorsunuz bu ürün hakkında?Lütfen yorum bırakın.



10 yorum:

  1. Benmde burnumda yağlanma oluyor deniycem bu ürünü teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  2. Rosense gül suyunu çok severim ben..

    YanıtlaSil
  3. Çok seveni var, bir türlü alıp deneyemedim :(

    YanıtlaSil
  4. Gülsuyu benim olmazsa olmazım :) Bloguna keşif etkinliğinden geldim canım ve takibe aldım. Bana da beklerim. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  5. Gülsuyu benim olmazsa olmazım :) Bloguna keşif etkinliğinden geldim canım ve takibe aldım. Bana da beklerim. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  6. Bu ürünü bende kullanıyorum çokda memnunum güle güle kullanın :)

    Blogunuzu blog keşif etkinliğinden buldum takibe aldım sizde takibe alırsanız sevinirim :)
    http://yesmyldrm.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  7. Olmazsa olmazımdır kendisi :)(:
    Merhabalar blog'unuzu yeni keşfettim, bana da beklerim :)(: http://aycinmutlu.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  8. Blog keşif etkinliğinden geliyorum ben de :) Bu ürünü ben de kullandım, ferhalatıcı ve güzel bir tonik :)

    YanıtlaSil
  9. merhaba yazınızı çok beğendim bu ürünü ben de denemek isterim kesinlikle başarılar :) Benim bloguma da beklerim :)

    https://karamelkokusu.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  10. Güzel paylaşım olmuş, konu hakkında bizim yazımıza da bekliyorum
    Link: https://isacoturoglu.com.tr/yorum/gulbirlik-rosense-urunleri-kullanici-yorumlari.html
    YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=PqRBPc8ZTbk tıklayarak ulaşabilirsiniz

    YanıtlaSil