3 Şubat 2016 Çarşamba

Watsons Avakadolu Saç Maskesi


Watsons Avocado Treatment Wax

Bu ürün boyalı ve yıpranmış saçlar için üretilmiş bir ürün.Saçlarıma ombre yaptırdığım için saçlarımın 'kazık gibi' olduğundan bahsetmiştim.Banyo da saçlarımı açmak tam bir eziyet.Normalde temiz,suyu alınmış,nemli saçlara uygulayıp 5-10 bekletip durulayın diyorlar ama ben banyoda saç kremi niyetine kullanıyorum.Şimdi fikirlerime gelelim:

* Boyalı saçlarımı tararken artık  zorluk çekmiyorum.
* Avakado yağı içermesinden ötürü nemlendirme vaad ediyor ama ben pek bir fark göremedim.
* Saçlarıma parlaklık,canlılık filan verdiğini de düşünmüyorum.
* Eğer ürünü saça çok sürerseniz durulamakta sıkıntı çekebilirsiniz.
* Gözlerinize değerse gözleri yakıyor.
* Fiyatı çok uygun,gramajı büyük.

Açıkcası elimdeki ürünü bitirene kadar saç kremi olarak kullanmayı düşünüyorum ama bittiğinde bir daha almayacağım.Abartıldığı kadar iyi bir ürün olduğunu düşünmüyorum.Fazla bir şey beklememek gerek. :)

İndirimsiz fiyatı 10 TL civarı bir şeydi yanılmıyorsam.

7 yorum:

  1. Canım blog keşif etkinliğinde buldum seni ve ekledim bana da beklerim. :)
    http://sengulasikkutlu.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım,takip ediyorum hemen :)

      Sil
  2. Almayi düşünüyordum avokadonun kendisini sürerim artik :)

    YanıtlaSil
  3. Watsons un bu saç kremleri çok güzel ama bunu kullanmadım bir denemek gerek aslında blogunu takibe aldım hayırlı olsun:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herkes özellikle de ballısını çok beğeniyorlar diye almıştım ben de ama niyeyse ben pek sevemedim.
      Çok teşekkürler hoşbuldum. :)

      Sil
  4. Benim sacim cok kuru ve cansiz di bu krem saclarimi nemlendirdi istedigimde buydu teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil